PISA 2012 у Србији: Подржи ме, инспириши ме

Монографија „Инспириши ме, подржи ме, ПИСА 2012 у Србији: први резултати“ резултат је рада на пројекту „Психолошки проблеми у контексту друштвених промена“  који подржава Министарство науке и технологије Републике Србије.

У овом тексту, аутори Драгица Павловић – Бабић и Александар Бауцал објашњавају сврху PISA (Programme for International Student Assessment) тестирања, баве се концептом писмености – математичке, читалачке и научне, дају примере задатака по нивоима…

Ова монографија незаобилазно је штиво за све наставнике који о свом раду промишљају, као и за родитеље чија деца треба, спремно и релаксирано, да испуне очекивања савременог друштва.

PISA 2012

 

 

One thought on “PISA 2012 у Србији: Подржи ме, инспириши ме

  1. Повратни пинг: PISA 2012 у Србији: Подржи ме, инспириши ме | Informatička sekcija

Оставите одговор

