Алтернатива уобичајеним (домаћим) задацима

Често на блогу Educational Technology and Mobile Learning наиђем на интересантне чланке Меда Карбаха, наставника из Канаде (@medkh9). Тамо сам пронашла ову инфографику – окидач за размишљање о промени (устаљеног) начина задавања задатака, без одрицања од оних суштинских елемената наше наставничке мисије (студиозности, темељности, инсистирања на квалитету учења и наученог).

Кликните на слику и прочитајте како су осмишљени задаци који активно ангажују ученике развијајући различите технике учења – критичко мишљење, бреинсторминг (мождану олују), концепт мапирања… Будите адаптивни иноватори – можда можете да прилагодите неку од ових идеја учионици у којој предајете.

Alternativa

Advertisements

8 thoughts on “Алтернатива уобичајеним (домаћим) задацима

  1. Повратни пинг: Домаћи задаци | Школа - мотив за најлепша дела!

  2. Повратни пинг: Алтернатива уобичајеним (домаћим) задацима | jmbelic

  3. Повратни пинг: Алтернатива уобичајеним (домаћим) задацима | jmbelic

  4. Повратни пинг: Без трикова, молим! | Био-блог

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s