PIL Network – глобална заједница наставника

У мартовском броју ПИЛ часописа за наставнике можете прочитати врло користан чланак наставнице Славице Гомилановић о глобалној заједници наставника PIL Network.

У уводном делу Славица каже: „Наставници су одувек били носиоци промена у друштву. Данас друштво очекује да се наставници промене. Да ли су они спремни на то? Како да одговоре на све захтеве које им савремено друштво поставља? Како да стално буду у току са савременим достигнућима науке и технологије, када се та достигнућа свакога дана све више и више увећавају и мењају? На који начин да упореде свој рад са радом других наставника како би знали да ли су на добром путу или су, можда, негде залутали? Постоји ли могућност да размене мишљења и искуства са својим колегама и добију идеје за иновирање своје наставне праксе? Већина ових питања није нова. Наставници су их и раније постављали и увидели да одговоре на њих могу добити кроз струковно повезивање.Свако од нас је сигурно члан одређеног наставничког удружења које му, у већој или мањој мери, помаже да побољша квалитет наставе и прати савремене тенденције у вези са предметом који предаје. Међутим, у ком обиму овакво повезивање може да допринесе променама које друштво данас од наставника очекује? Да ли је струковно и „локално“ повезивање довољно? Одговор је очигледан-наставници успешније могу одговорити на захтеве савременог образовања и квалитетније се прилагодити новој улози уз помоћ много ширег повезивања, повезивања на глобалном нивоу.“

Ако Вас је увод заинтересовао, остатак текста прочитајте на овој вези.

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s